سلام علیکم بماصبرتم
سلام علیکم بماصبرتم
صبح بخیر دوستانِ سحرخیزم
روزتان مملو از اخلاص و ارادت
و امّا بعد......
قولُه تعالی : (( بسم الله الرحمن الرحیم ))
امام جعفر صادق علیه السلام را پرسیدند از معنی ( بِسم ). فرمود : اسم از ( سِمَة ) است و ( سِمَة ) داغ را گویند . دوستانم داغ ، سوزاندن موضعی از بدن با آهن را گویند برای نشان کردن.
چون بنده گوید : (( بسم الله )) معنی آن است که داغ بندگی حق بر خود میکشم تا از کسان او باشم.
داغ الهی بر خواص اهل اخلاص گفتار (( بسم الله )) است ، هر که این داغ دارد در حمایت جلال است و در رعایت جمال ، و در خلعت قبول اقبال . و هر که این داغ ندارد اسیر کَسیر است و رنجور و مهجور.
بزرگواران سحرخیزم ، جهد کنیم تا داغ عبودیت بر دل زنیم تا از کسان او باشیم و عزیز هر دو جهان .
ارواح مقدس شهدا و ارواح امواتمان را به سه صلوات حیدری میهمان کنیم .
صبح بخیر دوستانِ سحرخیزم
روزتان مملو از اخلاص و ارادت
و امّا بعد......
قولُه تعالی : (( بسم الله الرحمن الرحیم ))
امام جعفر صادق علیه السلام را پرسیدند از معنی ( بِسم ). فرمود : اسم از ( سِمَة ) است و ( سِمَة ) داغ را گویند . دوستانم داغ ، سوزاندن موضعی از بدن با آهن را گویند برای نشان کردن.
چون بنده گوید : (( بسم الله )) معنی آن است که داغ بندگی حق بر خود میکشم تا از کسان او باشم.
داغ الهی بر خواص اهل اخلاص گفتار (( بسم الله )) است ، هر که این داغ دارد در حمایت جلال است و در رعایت جمال ، و در خلعت قبول اقبال . و هر که این داغ ندارد اسیر کَسیر است و رنجور و مهجور.
بزرگواران سحرخیزم ، جهد کنیم تا داغ عبودیت بر دل زنیم تا از کسان او باشیم و عزیز هر دو جهان .
ارواح مقدس شهدا و ارواح امواتمان را به سه صلوات حیدری میهمان کنیم .
- ۱.۳k
- ۱۹ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط