{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو نمیدانی که نابود شدم؟؟

تو نمیدانی که نابود شدم؟؟
و نشستم سر تابوت خودم؟؟؟ :))
دیدگاه ها (۲)

#جدی✌

نیستی..ندارمت..نمی‌آیی..از کجا آورده‌ای این همه «ن» را در کن...

خستم :):broken_heart:😔

فقط یکم نابود شدم

تنها شدم سر تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط