من رهگذر کوچه عشـــــــــقم چه کنم؟
من رهگذر کوچه عشـــــــــقم چه کنم؟
تو آمدی و دل به تو بســــــتم چه کنم؟
هرجا بروم یاد تو و اسم تو آنجاســــت
تو بگو،بااین همه خاطره باید چه کنم....؟
تو آمدی و دل به تو بســــــتم چه کنم؟
هرجا بروم یاد تو و اسم تو آنجاســــت
تو بگو،بااین همه خاطره باید چه کنم....؟
- ۲.۴k
- ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط