{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی در تقدیر ماست

تنهایی در تقدیر ماست
وگرنه عاشقی هم زیباست
دیدگاه ها (۵)

تلخ ولی شیرین

این شعرم رو خیلی دوست دارمحرف دل خیلی هاستتقدیم به نگاهتون

این واقعیت را تا آخر گوش کنیداندکی احساسات را فراموش کنید

آدم های ساده را خر فرض نکنیدآنها می فهمنددرک می کنندو اینکه ...

تنهائی تقدیر ما نیست ،،،ترجیح ماست ،می دونی ؛🫰

#عاشقی#تنهایی#کجاییی

بنای ساخت تخت جمشید چقدر زیباست وتاریخی تمدن چندهزارساله بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط