{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقتا ب خودم میگم اصلا برام مهم نبودش ولی چرا رفت بر

بعضی وقتا ب خودم میگم اصلا برام مهم نبودش ولی چرا رفت برام مهم شد
دیدگاه ها (۱)

باشه ولی اشکام:>>

باید یکی باشه که ‏بدون غرور دوستت داشته باشه؛اونقدر صمیمی که...

ما بهترین مکمل همیم

بعضی وقتا به خودم میگم مجبور نیستم تظاهر کنم خوبم ، ولی بازم...

واس خودمم بعضی وقتا مهم نیستم 💔🙃🙃💔💔💔💔

اصلا برام مهم نیست نظر منفیت🌸🐱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط