چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی..
چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی..
به کلامی میشکند..
به لحنی میسوزد...
به نگاهی جان میگیرد..
وبه یادی میتپد....
تپش قلبم را مدیون یادتم...
به کلامی میشکند..
به لحنی میسوزد...
به نگاهی جان میگیرد..
وبه یادی میتپد....
تپش قلبم را مدیون یادتم...
- ۴۲۷
- ۲۴ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط