{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب تا درودی دیگر

خب تا درودی دیگر
بدرود
آجیل مراقب خودت باااش
من دوباره میام
فردا
اوکی بای بای 🫠
دیدگاه ها (۲)

کراشم 🤞🫠

بشه ها امروز ران میاد؟یا نمیاد؟ اومده اصن؟

خدایا ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🩹🦦

های گرلام از اونجایی که میدونین نتا اوکی شده و دیگه باید با ...

سیلام مجدد، دوستان بای بای ،بای بای ویسگون،خداحافظی نانای شا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط