{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عششششششق

عششششششق
دیدگاه ها (۳)

دوستت دارم و هیچ چیزی جز این ندارم، سلطان عشششقم

دستش که به آب خـوردیـاد وصیـت پدرش افتاد"کنارش بمان"مظلوم تر...

عطر تو گرفته همه لحظه های من

..

ع ش ق

حال دلممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط