{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرا به

مرا به
خانه ام ببر
که شهر،شهرِ یار نیست...
دیدگاه ها (۱)

دلم دیوانه بودنبا تو رامیخواست...!

مانده‌ام بی تو چراباغچه‌ام گُل دارد...

مردم همه از خواب و من از فکر تو مستم...

کاشکی بعضی روزها میشد دو تا استکان چایی ریخت، بعضی آدمهای مج...

شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد ..

یار نظر کرده | محمد علیزاده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط