{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💝

💝
خدای مهربان

هر ڪه در دامانت پناہ گرفت

هـرگـز ؛

طعم بـی پناهی را

بـه او نچشان

پناهش باش...

"شبتون آروم و در پناه حق"


📝
دیدگاه ها (۶)

مهربان معبودمصفحه ای دیگر از عمرمان ورق خورد روز را در پنـاه...

🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃🍁خدای خوبم ! یاریم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط