💝
💝
خدای مهربان
هر ڪه در دامانت پناہ گرفت
هـرگـز ؛
طعم بـی پناهی را
بـه او نچشان
پناهش باش...
"شبتون آروم و در پناه حق"
📝
خدای مهربان
هر ڪه در دامانت پناہ گرفت
هـرگـز ؛
طعم بـی پناهی را
بـه او نچشان
پناهش باش...
"شبتون آروم و در پناه حق"
📝
- ۱.۰k
- ۰۸ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط