🔻 🔻 🔻
🔻 🔻 🔻
#ناشناس
.
| ما جوان های امروز، تقریبا سه دسته ایم :
دسته اولمان یک نفر را دارند مثلا زن و شوهرند یا نامزد کرده اند
و ما هرشب عکس های عاشقانه شان را لایک میکنیم
یا یک پارتنر مثلا دوست دختر- دوست پسر همیشگی و رابطه دو، سه ساله محکم دارند
و باز هم ما عکس هایشان را لایک میکنیم و کامنتها و کپشن ها را میخوانیم .. دسته دوم توی انتخابشان شک دارند ، مثلا با کسی هستند و نیستند،
دست و پا شکسته جلو میروند و اسمش این است که تنها نیستند
اما آن کسی که هست روحشان را راضی نمیکند !
ما اینها را معمولا با سلفی های تک نفره و کپشن های به در بگوییم که دیوار بشنود لایک میکنیم ! ..
معمولا همه اش دارند خوش میگذرانند و دنیا به کامشان است که در واقع نیست !
دسته سوم اما، مدل بهتری است
مدل آدمایی که با کسی نیستند،
خودشان اند و دوستهای همجنس و تک و توک غیر همجنس و سرشان به زندگی خانوادگی گرم است ..
این ها معمولا آدم های صادق و وفاداری اند که خودشان را درگیر رابطه های یکی دو روزه نکرده اند ..
نهایتا شب ها به نیمه گمشده شان فکر میکنند، مثلا اینکه الان کجاست و قیافه اش چه شکلی است
و چه رشته ای خوانده و الان دارد چه کار میکند !
دسته سوم حالشان تقریبا خوب است
این ها اگر میخواستند میتوانستند با کسی باشند ..
حالا که نیستند مطمئنا منتظر آدم اصلی شان هستند
آدم واقعی و ابدی شان ..
فاصله مان را با دسته سوم حفظ کنیم .. |
.
#ناشناس
.
| ما جوان های امروز، تقریبا سه دسته ایم :
دسته اولمان یک نفر را دارند مثلا زن و شوهرند یا نامزد کرده اند
و ما هرشب عکس های عاشقانه شان را لایک میکنیم
یا یک پارتنر مثلا دوست دختر- دوست پسر همیشگی و رابطه دو، سه ساله محکم دارند
و باز هم ما عکس هایشان را لایک میکنیم و کامنتها و کپشن ها را میخوانیم .. دسته دوم توی انتخابشان شک دارند ، مثلا با کسی هستند و نیستند،
دست و پا شکسته جلو میروند و اسمش این است که تنها نیستند
اما آن کسی که هست روحشان را راضی نمیکند !
ما اینها را معمولا با سلفی های تک نفره و کپشن های به در بگوییم که دیوار بشنود لایک میکنیم ! ..
معمولا همه اش دارند خوش میگذرانند و دنیا به کامشان است که در واقع نیست !
دسته سوم اما، مدل بهتری است
مدل آدمایی که با کسی نیستند،
خودشان اند و دوستهای همجنس و تک و توک غیر همجنس و سرشان به زندگی خانوادگی گرم است ..
این ها معمولا آدم های صادق و وفاداری اند که خودشان را درگیر رابطه های یکی دو روزه نکرده اند ..
نهایتا شب ها به نیمه گمشده شان فکر میکنند، مثلا اینکه الان کجاست و قیافه اش چه شکلی است
و چه رشته ای خوانده و الان دارد چه کار میکند !
دسته سوم حالشان تقریبا خوب است
این ها اگر میخواستند میتوانستند با کسی باشند ..
حالا که نیستند مطمئنا منتظر آدم اصلی شان هستند
آدم واقعی و ابدی شان ..
فاصله مان را با دسته سوم حفظ کنیم .. |
.
- ۱.۴k
- ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط