{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلم به دست گرفتم، ولی چه بنویسم؟

قلم به دست گرفتم، ولی چه بنویسم؟
که شرحِ بی‌کسی‌ام در خطوط پیشانی‌ست
دیدگاه ها (۰)

روزی دنیا شبیه رویاهای ما خواهد شد

افسردگی فقط غم نیست، افسردگی یعنی نداشتن شورِ زندگی

با کسیکه میخزد، از پروازت نگو

سوپر لیفت بیوممتیک

حالا نداشتم بنویسم اسکرین گرفتم🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط