{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب راسیتش نمی‌دونم از کجا شروع کنم،

خب راسیتش نمی‌دونم از کجا شروع کنم،
دقیقا هم نمی‌دونم چی‌چی بذارم تو پیج ولی خب فکر می‌کنم برای شروع
بد نباشه یکی دوتا ادیت یا ابزار ادیت بذارم =)!
دیدگاه ها (۸)

سیسیا

اقا شاید کلا دیگه ارتیست نباشم (همون باران لفت د ارتیستی)ارت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط