{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی روزگار !

هعی روزگار !

چرا من آنقدر کیر ،شانسمم!
آخه چرا باید دلار جلوی چشام تو چاه یخ باششههههه!!!
دیدگاه ها (۳)

امید وارم از این گوهی که درست کردم خشنود باشید😌😇

نتونستم نزارم 😔😌

اوخی😖🫠

کریسمس مبارک 🫶🏻🌝🌚

داستان اینکه پریسا قبلا گفته بوده افسردگی داره ولی یه افسردگ...

First love

وقتیـ کهـ قرار بود بعد ازدواجـ حاملهـ بشیـ ولیـ بیار از حموم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط