▪️پاسخ به سخنان پزشکیان
▪️پاسخ به سخنان پزشکیان
اگر ملت آب آسیاب دشمن هستند خودت کجای آسیابی؟
آقای پزشکیان رییس جمهور ایران که انگار تفرعن و بالادست بودن موجب شده که نگاه ارباب رعیتی به مردم داشته باشد. با خودبزرگ بینی تهوع آوری که فقط در افرادی معلوم الحال دیده بودیم میگوید: خودمان نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم، ما باید به مدیران و مسئولان خود اعتماد داشته باشیم. مردم را نباید نسبت به مسئولان نگران کرد"
این جناب که ظاهرا نگران وجه مسئولان است و راهکار را بیخبر گذاشتن مردم میداند که یک وقت بی اعتمادی نسبت به مسئولان شکل نگیرد. به نظر میرسد ایشان حد مردم را رعیت با قابیلت تبدیل به دستگاههای واریز رای تصور کرده و با توهین به شعور ملت دارد بر اینکه مردم در بی خبری بمانند و نباید در جریان اینکه مسئولان در مورد زندگی و کشور ایشان چه تصمیمی میگیرند تاکید میکند.
آقای پزشکیان، این همه تهور و تفرعن را از کجا آوردی!؟ جنابعالی میتوانی در مورد آن کسانی که بهت رای دادند اینطوری حرف بزنی، آنها هم تصمیم میگرند که آیا میتوانی دفعه بعد هم رییس جمهور باشی یا نه؛ چی در مورد خودت و ملت ایران فکر کردی که به نظرت رسید اجازه داری چنین سخنی بگویی!؟
البته شخصا از آن خبرگزاری توقع بیشتری ندارم، اما شما با دیگران ... وارد گفتگو شدی، حرفهای عجیب و غریبی بینتان رد و بدل شد. کی به شما این اجازه و حق را داده از مردمی که علیرغم این همه شواهدبرای حمله قریب الوقوع رهبرشان را ترور کردند؛ به کشورشان تجاوز کردند، فرزندانشان را به شهادت رساندند چنین چیزی بخواهید!؟ تمام آن اتفاقات حین مذاکرات انجام شد و آن مردمی که شما با لحن ارباب گونه گندهتر از دهانت آنها را رعیت پنداشتی حق دارند که در تمامی امور مربوط به کشور قرار بگیرند. چی شده که فکر کردی اجازه داری در مورد سطح آگاهی یک ملت اعمال نظر کنی!؟ وقتی مردم میبینند که مسئولان کشور دارند با همان قاتلان و متجاوزان مذاکره میکنند و باج میدهند، حق دارند که نگران شوند، حق دارند که سوال داشته باشند و مطالبه کنند. شما کی هستی که به ملت ایران اینطور از بالا به پایین و ارباب رعیتی نگاه میکنی!؟ دوره این حرفها خیلی وقت پیش تمام شد، نکند خبر نداری این مردم انقلاب کردند که اینطوری تحقیر آمیز در موردشان صحبت نشود و رعیت نباشند. با چه رویی میگویی که مردم باید اعتماد کنند؟ به کی اعتماد کنیم؟ به تو؟ به کی؟ شما نه تنها باید عذرخواهی کنی، که به نظر من حقت همین است که دفعه بعدی برایت وجود نداشته باشد.
حرفهایت که خیلی به من برخورد، نمیدانم کسانی که بهت رای دادندچه نظری خواهند داشت. شرم بر شما باد با این همه اتفاقات شوم و دردناک که برای کشور افتاده باز هم میکوشید مردم را در تاریکی و سایه و بیخبری و به دور از مطالبه گری نگه دارید؛ این مردم داغدیده تا کی باید به قول خودتان به مسئولان اعتماد کنند؛ و آبی به آسیاب دشمن ریخته نشود!؟ اینطور که شما میفرمایی دانستن و آگاه بودن و در جریان امور قرار داشتن مردم ایران یعنی آب به آسیاب دشمن ریختن؛ پس وای بر ما و بر این سرزمین که دشمنمان آگاهی میخواهد و مسئولمان بی خبری! نه جانم، کدام آب و آسیاب، آن جریانی که چرخ آسیاب دشمن را به حرکت در میاورد همانا نا آگاه و بی خبر نگه داشتن ملت است که با تهییج از سوی دشمن حوادث دی ماه تکرار نگردد!
سخن آخر، وقتی شما اینطور در مورد ملت ایران گستاخانه و هتاکانه سخن میگویی و قرار گرفتن ملت در جریان اخبار و امور و مطالبه گری را به مثابه آب به آسیاب دشمن ریختن میدانی باید توضیح بدهی خودت چه چیزی در آسیاب دشمن هستی، چرخ آسیابی یا سنگ آسیاب؟
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
اگر ملت آب آسیاب دشمن هستند خودت کجای آسیابی؟
آقای پزشکیان رییس جمهور ایران که انگار تفرعن و بالادست بودن موجب شده که نگاه ارباب رعیتی به مردم داشته باشد. با خودبزرگ بینی تهوع آوری که فقط در افرادی معلوم الحال دیده بودیم میگوید: خودمان نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم، ما باید به مدیران و مسئولان خود اعتماد داشته باشیم. مردم را نباید نسبت به مسئولان نگران کرد"
این جناب که ظاهرا نگران وجه مسئولان است و راهکار را بیخبر گذاشتن مردم میداند که یک وقت بی اعتمادی نسبت به مسئولان شکل نگیرد. به نظر میرسد ایشان حد مردم را رعیت با قابیلت تبدیل به دستگاههای واریز رای تصور کرده و با توهین به شعور ملت دارد بر اینکه مردم در بی خبری بمانند و نباید در جریان اینکه مسئولان در مورد زندگی و کشور ایشان چه تصمیمی میگیرند تاکید میکند.
آقای پزشکیان، این همه تهور و تفرعن را از کجا آوردی!؟ جنابعالی میتوانی در مورد آن کسانی که بهت رای دادند اینطوری حرف بزنی، آنها هم تصمیم میگرند که آیا میتوانی دفعه بعد هم رییس جمهور باشی یا نه؛ چی در مورد خودت و ملت ایران فکر کردی که به نظرت رسید اجازه داری چنین سخنی بگویی!؟
البته شخصا از آن خبرگزاری توقع بیشتری ندارم، اما شما با دیگران ... وارد گفتگو شدی، حرفهای عجیب و غریبی بینتان رد و بدل شد. کی به شما این اجازه و حق را داده از مردمی که علیرغم این همه شواهدبرای حمله قریب الوقوع رهبرشان را ترور کردند؛ به کشورشان تجاوز کردند، فرزندانشان را به شهادت رساندند چنین چیزی بخواهید!؟ تمام آن اتفاقات حین مذاکرات انجام شد و آن مردمی که شما با لحن ارباب گونه گندهتر از دهانت آنها را رعیت پنداشتی حق دارند که در تمامی امور مربوط به کشور قرار بگیرند. چی شده که فکر کردی اجازه داری در مورد سطح آگاهی یک ملت اعمال نظر کنی!؟ وقتی مردم میبینند که مسئولان کشور دارند با همان قاتلان و متجاوزان مذاکره میکنند و باج میدهند، حق دارند که نگران شوند، حق دارند که سوال داشته باشند و مطالبه کنند. شما کی هستی که به ملت ایران اینطور از بالا به پایین و ارباب رعیتی نگاه میکنی!؟ دوره این حرفها خیلی وقت پیش تمام شد، نکند خبر نداری این مردم انقلاب کردند که اینطوری تحقیر آمیز در موردشان صحبت نشود و رعیت نباشند. با چه رویی میگویی که مردم باید اعتماد کنند؟ به کی اعتماد کنیم؟ به تو؟ به کی؟ شما نه تنها باید عذرخواهی کنی، که به نظر من حقت همین است که دفعه بعدی برایت وجود نداشته باشد.
حرفهایت که خیلی به من برخورد، نمیدانم کسانی که بهت رای دادندچه نظری خواهند داشت. شرم بر شما باد با این همه اتفاقات شوم و دردناک که برای کشور افتاده باز هم میکوشید مردم را در تاریکی و سایه و بیخبری و به دور از مطالبه گری نگه دارید؛ این مردم داغدیده تا کی باید به قول خودتان به مسئولان اعتماد کنند؛ و آبی به آسیاب دشمن ریخته نشود!؟ اینطور که شما میفرمایی دانستن و آگاه بودن و در جریان امور قرار داشتن مردم ایران یعنی آب به آسیاب دشمن ریختن؛ پس وای بر ما و بر این سرزمین که دشمنمان آگاهی میخواهد و مسئولمان بی خبری! نه جانم، کدام آب و آسیاب، آن جریانی که چرخ آسیاب دشمن را به حرکت در میاورد همانا نا آگاه و بی خبر نگه داشتن ملت است که با تهییج از سوی دشمن حوادث دی ماه تکرار نگردد!
سخن آخر، وقتی شما اینطور در مورد ملت ایران گستاخانه و هتاکانه سخن میگویی و قرار گرفتن ملت در جریان اخبار و امور و مطالبه گری را به مثابه آب به آسیاب دشمن ریختن میدانی باید توضیح بدهی خودت چه چیزی در آسیاب دشمن هستی، چرخ آسیابی یا سنگ آسیاب؟
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
- ۴۲
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط