وقـتی از چـشمِ کـسی بیُــفتی ،مثلِ یــک قـــطره اشک ..دیگ
وقـتی از چـشمِ کـسی بیُــفتی ،مثلِ یــک قـــطره اشک ..دیگه فــرقـی نمیــکنه کجـــا بـــاشی !؟گوشه ی چشم ..رویِ گونه ..و یا ..رویِ خــاک !تـــو دیـگه افتادی…
- ۶۰۹
- ۲۷ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط