@amirqqqEbi @amirqqqEbi
@amirqqqEbi @amirqqqEbi
وست داشتن آدما
مثل دوست داشتن یه پروانه س،
زیاد فشار بدی له میشه میمیره،
شل بگیری میپره، میره !
@amirqqqEbi @amirqqqEbi
وست داشتن آدما
مثل دوست داشتن یه پروانه س،
زیاد فشار بدی له میشه میمیره،
شل بگیری میپره، میره !
@amirqqqEbi @amirqqqEbi
- ۷۰۲
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط