{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ووششش خداااااا

ووششش خداااااا
بخورمششش😭😭🛐🛐🛐🛐
چقدر هات و کیوتهه😅😅
دیدگاه ها (۱۰)

من واقعا دلم برات تنگ شده....ولی کاش هیچوقت اینجوری نمیشد شی...

بجای من...قهرمان ضعیف کلاس 😭ادیت خودمه خوبه ؟

ادیت خودمه خوبه ؟؟؟البته از درون قلبش گرم بودد😭🛐🛐

وای خداااااا چقدر خوشگله هه🥐🥐😭😭

واییی چقدر این بشر کیوتهه..•~•

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط