{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

bivazheh 47002074

دیدگاه ها (۸)

چرا ما ابتکار عمل رو‌ دست نگیریم؟!چرا ما جوسازی مثبت نداشته ...

#جمهوری_اسلامی_ایران#پرچم_جمهوری_اسلامی_ایران_همیشه_بالاست#ا...

وقتی جنی سفیر برند وازلین شده و تو هم فن جنی هستی🤭😊

ولی این حقمون نبودااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط