{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم ما را می خورد

غم ما را می خورد
بعد مردم به ما می گویند غم نخور
مثل این که به پرنده بگویی
چه کار به کار قفس بی نوا داری
ولش کن
بدبخت گناه دارد..
دیدگاه ها (۱)

الهی امین التماس دعا دوستان گلم

استری کیدز

میگه: من خیلی گناه کردم ، به درد امام زمان (عج الله تعالی فر...

#دوستت_دارم پریشان، شانه می‌خواهی چه کار؟دام بگذاری اسیرم، د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط