{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزیا فک میکنن با بقیه با بی ادبی حرف بزنن چیزی بهشون میرس

بزیا فک میکنن با بقیه با بی ادبی حرف بزنن چیزی بهشون میرسه یا اما اینو نمیدونن که فوش پدرو مادر شون دارن میدن
تو با هر کی بی ادبانه حرف بزنی طرف میگه خاک توسر پدرو مادرش که به بچشون ادب یاد ندادن
پس همیشه با ادب باشین تا کسی نه بد به پدرومادرتون بگه نه به خودتو 😉😊
دیدگاه ها (۰)

😊

رل زدن مال دیونه حاست اونای که رل میزنن دوروز بعد طرف ولشدن ...

هیچ وقت به حرفای بقیه گوش نکن

هیچ کی دوسم نداره 😭😭

درود دوستان یه چند دقیقه وقت بدین کپشنو بخونید×الان بعد این ...

زندگی دوباره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط