୨🍰୧ƖᎥȶȶℓᧉ ხꭎɳᥒყ 𝗂𝗌 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀::آپديـــت
୨🍰୧ƖᎥȶȶℓᧉ ხꭎɳᥒყ 𝗂𝗌 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀::آپديـــت
سلامییی
چطورین؟؟
اقا کلی از ترنداتونو انجام دادم ولی چون حافظه گوشیم پره نمیذاره دانلود کنم ادیتامو میفهمین چیمیگم؟یعنی تو همون اینشات میمونه بیرون نمیا_
اقا اومدم برم یوتیوب گوشیمو گذاشتم کنار گفتم تا فیلتر شکنش روشن میشه برم یکچیزی از یخچال بردارم از گشنگی تلف نشم اقا فیلتر شکنم وصل شد تبلیغ بازی ترسناک اومد یک لحظه صدای وحشتناک خنده شنیدم بعد قطع شد ریدم تو خودم فهمیدم تبلیغ بود🤦🏻♀️
اقا خب قبل پخش تبلیغ مثلا بگین AD ما بفهممیم نرینیم تو خودمون
راستی حیوان نشانگرم رو کردم عروس دریایی🪼
میخواستم اسب کنم دوستم نذاشت گفت ابروت میره میخواستم بهش بگم مگه مونده که الان بخواد بره؟؟
یک ادیت از اسپارکم زدم اونم میزارم حالا خیلی چقته زدم حوصله ندارم بچه هارو تگ کنم واسه همین نمیذارم
آرهه دیگه فلامینگو بهم میاد؟؟اخه خرگوش خیلیی زیاد بود
راستی بیاین یک خاطره تعریف کنین از زمانی که یکی رید بهتون شما بدتر ریدین بهشون
خودم سال پیش وسط کلاس تو زنگ تفریح داشتم یک توپ دارم قل قلیه میخوندم مدیر اومد گفت اره دیگه جای شما مهدکودکه تو مگه چه نمره خوبی گرفتی که بابات بخواد بهت عیدی بده بعد ما کلاسامون قبل امتحانا که رفع اشکال بود تلفیقی بود خلاصه مدیره رید جلو همههه بهم منم از لج اون همه درسا نمره هامو ۲۰ گرفتم🤭
همین دیگه بوثی بوثی بایییی
#آلؤچۀ
#کيوتچة
#ریتآ
سلامییی
چطورین؟؟
اقا کلی از ترنداتونو انجام دادم ولی چون حافظه گوشیم پره نمیذاره دانلود کنم ادیتامو میفهمین چیمیگم؟یعنی تو همون اینشات میمونه بیرون نمیا_
اقا اومدم برم یوتیوب گوشیمو گذاشتم کنار گفتم تا فیلتر شکنش روشن میشه برم یکچیزی از یخچال بردارم از گشنگی تلف نشم اقا فیلتر شکنم وصل شد تبلیغ بازی ترسناک اومد یک لحظه صدای وحشتناک خنده شنیدم بعد قطع شد ریدم تو خودم فهمیدم تبلیغ بود🤦🏻♀️
اقا خب قبل پخش تبلیغ مثلا بگین AD ما بفهممیم نرینیم تو خودمون
راستی حیوان نشانگرم رو کردم عروس دریایی🪼
میخواستم اسب کنم دوستم نذاشت گفت ابروت میره میخواستم بهش بگم مگه مونده که الان بخواد بره؟؟
یک ادیت از اسپارکم زدم اونم میزارم حالا خیلی چقته زدم حوصله ندارم بچه هارو تگ کنم واسه همین نمیذارم
آرهه دیگه فلامینگو بهم میاد؟؟اخه خرگوش خیلیی زیاد بود
راستی بیاین یک خاطره تعریف کنین از زمانی که یکی رید بهتون شما بدتر ریدین بهشون
خودم سال پیش وسط کلاس تو زنگ تفریح داشتم یک توپ دارم قل قلیه میخوندم مدیر اومد گفت اره دیگه جای شما مهدکودکه تو مگه چه نمره خوبی گرفتی که بابات بخواد بهت عیدی بده بعد ما کلاسامون قبل امتحانا که رفع اشکال بود تلفیقی بود خلاصه مدیره رید جلو همههه بهم منم از لج اون همه درسا نمره هامو ۲۰ گرفتم🤭
همین دیگه بوثی بوثی بایییی
#آلؤچۀ
#کيوتچة
#ریتآ
- ۴.۵k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط