{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"مــــــن" هیچ چیز هم که بلد نباشم

"مــــــن" هیچ چیز هم که بلد نباشم
دوست داشتنِ "تـــــــو" را.......
دیدگاه ها (۸)

انار نیستم که به............نقطه چین ها برسمممم

وقتی از این مصدر کردن......

تو مه ، بی مهری و حرف منت باور نمی آیدچه سود از شرح این دیوا...

گر با ماهرخی نشستی خوش باش............

کم دوست داشتن را بلد نیستمتمام زخم‌های من،از دوست‌ داشتن‌های...

مــــــن

خیلی دوست دارم بکشمش ولی سبک خودکار بلد نیستم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط