چه خوب بود اگه آدما هم شبیه زنبورا وقتی به کسی نیش می زدن
چه خوب بود اگه آدما هم شبیه زنبورا وقتی به کسی نیش می زدن اول خودشون می مردن.
- ۶۶۰
- ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط