دوستان این آهنگ رو همه باهش خاطره دارید
دوستان این آهنگ رو همه باهش خاطره دارید
براتون گذاشتم که یاد خاطراتتون بکنید ،
اول دانلود کنید ، بعد گوش کنید ، اگه خوشتون اومد بیاین نظر بدین
تقدیم به همتون
http://cdn.iromusic.pro/archive/2012/3102/128/ali_abdolmaleki-Bazam_Delam_Gerefteh-(IroMusic)-686.mp3
براتون گذاشتم که یاد خاطراتتون بکنید ،
اول دانلود کنید ، بعد گوش کنید ، اگه خوشتون اومد بیاین نظر بدین
تقدیم به همتون
http://cdn.iromusic.pro/archive/2012/3102/128/ali_abdolmaleki-Bazam_Delam_Gerefteh-(IroMusic)-686.mp3
- ۱.۰k
- ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط