بازگشت وحوش صهیونیستی اسراییل به تنظیمات کارخانه پس از فق
بازگشت وحوش صهیونیستی اسراییل به تنظیمات کارخانه پس از فقط دو روز : خلاصه ای از گزارش جنایت ها و نقص آتش بس های امروز رژیم متجاوز صهیونیستی
1️⃣ تنها دقایقی پس از تهدید نماینده ایران در سازمان ملل (که گفته بود اگر اسراییل توافق را به هر شکلی نقض کند ایران پاسخ خواهد داد) رژیم صهیونیستی به نبطیه حمله کرد. در این حمله دو جوان لبنانی به نام محمد امهز و ساجد الحاج علی شهید شدند.
2️⃣ یک نارنجک صوتی به سمت لودری که در محله به آواربرداری مشغول بود شلیک کردند. این افراد نظامی و عضو حزبالله نبودند و تلاش داشتند اجساد مردم شهید را از زیر آوار بیرون بکشند و راهها را باز کنند.
3️⃣ در نقض آشکار آتشبس به سوی مردمی که در روستای حداثا برای دفن به قبرستان رفته بودند آتش گشود.
4️⃣ پهپادکهای ارتش تروریستهای اشغالگر، در حومه برعشیت و حومه عیتا الجبل اقدام به پرتاب نارنجک صوتی کردند. پس از آن هم یک خودروی پارک شده در حومه برعشیت توسط پهپاد منفجر شد.
5️⃣ حزبالله اندکی پیش در بیانیهای گفت: شلیک دشمن به شهروندان نقض آشکار آتشبس است که ما تا کنون به آن پایبند ماندهایم.
6️⃣ شهرداری نبطیه هم اعلام کرد در حی الدیر کار شروع شده بود که گلولههای انفجاری (سرجنگی در بدن منفجر میشود تا هدف قطعا بمیرد) شلیک شد که موجب شهادت دو جوانی شد که برای خدمت به شهر و اهالی آمده بودند و تعدادی دیگر که به شهرداری برای باز شدن راهها کمک میکردند مجروح شدند.اگر عنایت الهی نبود گروهی از اهالی که با لودر فاصله داشتند، قتل عام میشدند.
✍️ اسماعیل احمدی
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
1️⃣ تنها دقایقی پس از تهدید نماینده ایران در سازمان ملل (که گفته بود اگر اسراییل توافق را به هر شکلی نقض کند ایران پاسخ خواهد داد) رژیم صهیونیستی به نبطیه حمله کرد. در این حمله دو جوان لبنانی به نام محمد امهز و ساجد الحاج علی شهید شدند.
2️⃣ یک نارنجک صوتی به سمت لودری که در محله به آواربرداری مشغول بود شلیک کردند. این افراد نظامی و عضو حزبالله نبودند و تلاش داشتند اجساد مردم شهید را از زیر آوار بیرون بکشند و راهها را باز کنند.
3️⃣ در نقض آشکار آتشبس به سوی مردمی که در روستای حداثا برای دفن به قبرستان رفته بودند آتش گشود.
4️⃣ پهپادکهای ارتش تروریستهای اشغالگر، در حومه برعشیت و حومه عیتا الجبل اقدام به پرتاب نارنجک صوتی کردند. پس از آن هم یک خودروی پارک شده در حومه برعشیت توسط پهپاد منفجر شد.
5️⃣ حزبالله اندکی پیش در بیانیهای گفت: شلیک دشمن به شهروندان نقض آشکار آتشبس است که ما تا کنون به آن پایبند ماندهایم.
6️⃣ شهرداری نبطیه هم اعلام کرد در حی الدیر کار شروع شده بود که گلولههای انفجاری (سرجنگی در بدن منفجر میشود تا هدف قطعا بمیرد) شلیک شد که موجب شهادت دو جوانی شد که برای خدمت به شهر و اهالی آمده بودند و تعدادی دیگر که به شهرداری برای باز شدن راهها کمک میکردند مجروح شدند.اگر عنایت الهی نبود گروهی از اهالی که با لودر فاصله داشتند، قتل عام میشدند.
✍️ اسماعیل احمدی
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
- ۲۱۸
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط