در جامعه ای زندگی می کنم
در جامعه ای زندگی می کنم
که بسیاری از مردمانش
با یک "استخاره"
هدف تعیین می کنند
و با یک "عطسه"
از هدف خود دست می کشند!
#خرافاتینباشیم
که بسیاری از مردمانش
با یک "استخاره"
هدف تعیین می کنند
و با یک "عطسه"
از هدف خود دست می کشند!
#خرافاتینباشیم
- ۱.۰k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط