{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سلامتی خودم که بودنم واسه کسی مهم نیست...

به سلامتی خودم که بودنم واسه کسی مهم نیست...
دیدگاه ها (۱۶)

😒

:)

.

هیییییییی زندگی👎 😧

از خودم واسه خودم مهم تری:)https://wisgoon.com/dihhhhhhg

هیچی مهم تر از سلامتی انسان نیست 🫡🫡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط