«بـِسمـہ تــَعـالے»
«بـِسمـہ تــَعـالے»
موضوع: نقد شبهه (اعتقاد مسلمانان"2"!)
▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓
با سلام و وقت بخیر خدمت کاربران گرامی
شبهه مورد نقد و بررسی امروز به شرح زیر است:
***
سوالهای اعتقادی یک انسان!
آیا شما اعتقاد دارید که بعد از شکست کفار میشه زن های اونارو به کنیزی گرفت و بچه هاشونو به غلامی؟
آیا شما اعتقاد دارید که همجنسگرایان رو باید کشت؟ یا باید طردشون کرد
آیا شما اعتقاد دارید که با دختر بچه ٩ ساله میشه سکس کرد؟
آیا شما اعتقاد دارید که مرد میتونه ٤ زن عقدی و به هر تعداد کنیز یا صیغه داشته باشه؟
آیا شما اعتقاد دارید که بخاطر خوردن مشروبات الکلی میشه مردم رو شلاق زد؟
آیا شما اعتقاد دارید که تحت شرایطی میشه زنو کتک زد؟
اگه جواب تون به این سوالات نه هستش پس شما مسلمون نیستید.
ولی اگه جوابتون مثبته باید بهتون بگم من به اعتقادات شما احترام نمیذارم
و تا اونجا که بتونم به اعتقاداتتون توهین و حمله میکنم!
به نام انسانیت
فیلم در کانال
این بخاطر آتش زدن یک کتاب اونم قرآن،،البته تنها فقط یک برگه حقش بود واقعا!!!!!!
قضاوت با شماست
*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#
پـاسـخـنـامـہ :
***
موضوع کنیزی زنان اسیر به این صراحت که نویسنده کذاب مدعی شده نمیباشد بلکه خود سلسله مراتب خاصی را دارد و اینکه در هرجنگی جایز نیست مگر با دستور حاکم شرع
همچنین موضوع اسیر گیری در عرف جنگهای زمان پیامبر بوده و این مسئله در اسلام ریشه ندارد،ضمن اینکه پس از اسارت باید مدت عده(3دوره عادت) از زن بگذرد و سه راه باقی میماند
1_اسیر به محیط کفر بازگردد که مجددا باعث تجدید قوا برعلیه اسلام خواهد شد
2_زن اسیر تا اخر عمر بدلیل کافر بودن حق ازدواج نداشته باشد و مانند یک برده با وی رفتار شود
3_زن اسیر پس از گذشت مدت عده مجددا ازدواج کند با مسلمان و به زندگی خود ادامه دهد
البته که راه سوم از لحاظ عقلانی منطقی تر است
ضمن اینکه طبق قواعد دینی یک اسیر کافر از زمان اسارت یک مطلقه به حساب میاید
ادامه پاسخ در:
http://yon.ir/lp82
***
لواط در حالت عادی وقتی بین دو مجرد باشد،مجازاتش تازیانه میباشد،اما اگر لواط کننده محصن(فاعل متاهل)باشد حکم بر ان سنگسار است
ابوالبختری از جعفر بن محمد(ع) از پدرش(ع) روایت کرده است که علی بن ابی طالب(ع) کرارا می فرمود:
حد اللوطی مثل حد الزانی، ان کان محصنا رجم، و ان کان عزبا جلد مائة و یجلد الحد من یرمی به بریئا،
حد لواط کننده بسان حد زنا کار است، اگر محصن باشد سنگسار می شود و اگر عزب باشد صد تازیانه می خورد. هر کس به شخصی نسبت لواط بدهد و نتواند ثابت کند، حد قذف بر وی جاری می شود(با حکم قاضی شرع در صورت اثبات توسط شاهدین)
مسلما چون این عمل وقیح و زشت یک کار دور از انسانیت و عرف بشر است لازم میباشد اینطور با آن به شدت برخورد شود اما قرار نیست هرکس لواط کننده باشد بلافاصله حکم اعدام برایش در نظر گرفته شود زیرا شرایط خاص دارد!
http://yon.ir/ee7v
***
اخیرا ملحدان هرکدام با اعداد و ارقام مضحک و من دراوردی از استنادات بسیار ضعیف مدعی هستند عایشه در سن های 6تا9 سالگی با پیامبر در سن 56 ساله ازدواج کرده!!
اما امروز ما این شبهه طنز تر از افکار عزیزان اتئیست را با ادله پاسخ میدهیم
« ابن اسحاق (که از قدیمی ترین سیره نویسان شمرده می شود) عایشه را از کسانی بشمار اورده که در اغاز بعثت پیامبر به پیامبر ایمان اوردند. در ان روزگار عایشه کوچک بود و به قول ابن اسحاق ،پس از 18 تن، اسلام اورد . اینک اکر عمر عایشه را به هنگام بعثت 7 سال حساب کنیم (چون کودک پایین تر از 7 سال اسلام اوردن را درک نمی کند) در این صورت سن وی در زمان عقد کنانش 17 سال میشود و در زمان هجرت (که هنگام عروسی عایشه بوده) 20 سال سن داشته است (یعنی 13 سال بعد از بعثت)»
http://yon.ir/053l
در ثانی لازم به ذکر است قرار نیست ازدواج با دختران 9 ساله به منزله همخوابی باشد حتی هم اکنون در کشورمان مرسوم است که جاهایی دختران تا قبل از 15 سالگی ازدواج کنند
***
جهت پاسخ به این پرسش باید دانست؛ قبل از اسلام برخی از مردم، دختران یتیم را جهت تکفّل و سرپرستی به خانه خود می بردند و بعد با آنها ازدواج کرده و اموال آنها را هم تملّک می کردند و چون همه کارها دست آنان بود حتی مهریه آنها را هم کمتر از معمول قرار می دادند و هنگامی که کمترین ناراحتی از آنها پیدا می کردند، به آسانی آنها را رها می ساختند. در این هنگام آیه نازل شد
نساء (4)، آیه 3.؛ «اگر می ترسید به هنگام ازدواج با دختران یتیم رعایت حق و عدالت را درباره حقوق زوجیت و
اموال آنان ننمایید و به سراغ زنان دیگر بروید، از آنها دو نفر یا سه نفر یا چهار نفر به همسری خود انتخاب کنید اما اگر می ترسید عدال
موضوع: نقد شبهه (اعتقاد مسلمانان"2"!)
▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓ ▒ ▓
با سلام و وقت بخیر خدمت کاربران گرامی
شبهه مورد نقد و بررسی امروز به شرح زیر است:
***
سوالهای اعتقادی یک انسان!
آیا شما اعتقاد دارید که بعد از شکست کفار میشه زن های اونارو به کنیزی گرفت و بچه هاشونو به غلامی؟
آیا شما اعتقاد دارید که همجنسگرایان رو باید کشت؟ یا باید طردشون کرد
آیا شما اعتقاد دارید که با دختر بچه ٩ ساله میشه سکس کرد؟
آیا شما اعتقاد دارید که مرد میتونه ٤ زن عقدی و به هر تعداد کنیز یا صیغه داشته باشه؟
آیا شما اعتقاد دارید که بخاطر خوردن مشروبات الکلی میشه مردم رو شلاق زد؟
آیا شما اعتقاد دارید که تحت شرایطی میشه زنو کتک زد؟
اگه جواب تون به این سوالات نه هستش پس شما مسلمون نیستید.
ولی اگه جوابتون مثبته باید بهتون بگم من به اعتقادات شما احترام نمیذارم
و تا اونجا که بتونم به اعتقاداتتون توهین و حمله میکنم!
به نام انسانیت
فیلم در کانال
این بخاطر آتش زدن یک کتاب اونم قرآن،،البته تنها فقط یک برگه حقش بود واقعا!!!!!!
قضاوت با شماست
*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#
پـاسـخـنـامـہ :
***
موضوع کنیزی زنان اسیر به این صراحت که نویسنده کذاب مدعی شده نمیباشد بلکه خود سلسله مراتب خاصی را دارد و اینکه در هرجنگی جایز نیست مگر با دستور حاکم شرع
همچنین موضوع اسیر گیری در عرف جنگهای زمان پیامبر بوده و این مسئله در اسلام ریشه ندارد،ضمن اینکه پس از اسارت باید مدت عده(3دوره عادت) از زن بگذرد و سه راه باقی میماند
1_اسیر به محیط کفر بازگردد که مجددا باعث تجدید قوا برعلیه اسلام خواهد شد
2_زن اسیر تا اخر عمر بدلیل کافر بودن حق ازدواج نداشته باشد و مانند یک برده با وی رفتار شود
3_زن اسیر پس از گذشت مدت عده مجددا ازدواج کند با مسلمان و به زندگی خود ادامه دهد
البته که راه سوم از لحاظ عقلانی منطقی تر است
ضمن اینکه طبق قواعد دینی یک اسیر کافر از زمان اسارت یک مطلقه به حساب میاید
ادامه پاسخ در:
http://yon.ir/lp82
***
لواط در حالت عادی وقتی بین دو مجرد باشد،مجازاتش تازیانه میباشد،اما اگر لواط کننده محصن(فاعل متاهل)باشد حکم بر ان سنگسار است
ابوالبختری از جعفر بن محمد(ع) از پدرش(ع) روایت کرده است که علی بن ابی طالب(ع) کرارا می فرمود:
حد اللوطی مثل حد الزانی، ان کان محصنا رجم، و ان کان عزبا جلد مائة و یجلد الحد من یرمی به بریئا،
حد لواط کننده بسان حد زنا کار است، اگر محصن باشد سنگسار می شود و اگر عزب باشد صد تازیانه می خورد. هر کس به شخصی نسبت لواط بدهد و نتواند ثابت کند، حد قذف بر وی جاری می شود(با حکم قاضی شرع در صورت اثبات توسط شاهدین)
مسلما چون این عمل وقیح و زشت یک کار دور از انسانیت و عرف بشر است لازم میباشد اینطور با آن به شدت برخورد شود اما قرار نیست هرکس لواط کننده باشد بلافاصله حکم اعدام برایش در نظر گرفته شود زیرا شرایط خاص دارد!
http://yon.ir/ee7v
***
اخیرا ملحدان هرکدام با اعداد و ارقام مضحک و من دراوردی از استنادات بسیار ضعیف مدعی هستند عایشه در سن های 6تا9 سالگی با پیامبر در سن 56 ساله ازدواج کرده!!
اما امروز ما این شبهه طنز تر از افکار عزیزان اتئیست را با ادله پاسخ میدهیم
« ابن اسحاق (که از قدیمی ترین سیره نویسان شمرده می شود) عایشه را از کسانی بشمار اورده که در اغاز بعثت پیامبر به پیامبر ایمان اوردند. در ان روزگار عایشه کوچک بود و به قول ابن اسحاق ،پس از 18 تن، اسلام اورد . اینک اکر عمر عایشه را به هنگام بعثت 7 سال حساب کنیم (چون کودک پایین تر از 7 سال اسلام اوردن را درک نمی کند) در این صورت سن وی در زمان عقد کنانش 17 سال میشود و در زمان هجرت (که هنگام عروسی عایشه بوده) 20 سال سن داشته است (یعنی 13 سال بعد از بعثت)»
http://yon.ir/053l
در ثانی لازم به ذکر است قرار نیست ازدواج با دختران 9 ساله به منزله همخوابی باشد حتی هم اکنون در کشورمان مرسوم است که جاهایی دختران تا قبل از 15 سالگی ازدواج کنند
***
جهت پاسخ به این پرسش باید دانست؛ قبل از اسلام برخی از مردم، دختران یتیم را جهت تکفّل و سرپرستی به خانه خود می بردند و بعد با آنها ازدواج کرده و اموال آنها را هم تملّک می کردند و چون همه کارها دست آنان بود حتی مهریه آنها را هم کمتر از معمول قرار می دادند و هنگامی که کمترین ناراحتی از آنها پیدا می کردند، به آسانی آنها را رها می ساختند. در این هنگام آیه نازل شد
نساء (4)، آیه 3.؛ «اگر می ترسید به هنگام ازدواج با دختران یتیم رعایت حق و عدالت را درباره حقوق زوجیت و
اموال آنان ننمایید و به سراغ زنان دیگر بروید، از آنها دو نفر یا سه نفر یا چهار نفر به همسری خود انتخاب کنید اما اگر می ترسید عدال
۱۴.۴k
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.