{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختر همسایمون گفت:

دختر همسایمون گفت:
نمیدونم ماشینمو چجوری بفروشم؟
منم گفتم:
بزن تو دیوار بفروش...
حالا این عکس رو برام فرستاده
زیرش هم نوشته:
حالا مطمئنی میخرن؟؟؟😂 😂
دیدگاه ها (۶)

داداچ دیگه ریدی😏 این دیگه از اشتباه زدن گذشته😂

گفتگوی یک شراب،یک شیشه ترشی و یه نون باگت در فروشگاه! xD

دوهویی #me

امیر تتلو از زندان آزاد شد..تتلیتیا دیگه نگران نباشن xD

به نظرتون وقتی یه دختر این رو میفرسته یعنی چی؟؟خوب معلومه می...

میکس از انیمه شیطان کش 🗡این استیکر شبیه خنجره تا شمشیر نه ؟ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط