پاکستان گوه خورده که میاد دروغ میگه
پاکستان گوه خورده که میاد دروغ میگه
♨️شهباز شریف : مذاکرات شامل دارایی های هسته و موشک های بالستیک و دارایی های مسدود شده ایران خواهد بود/ایسنا
🔹شریف با بیان اینکه این مذاکرات همچنین شامل داراییهای هستهای، موشکهای بالستیک و داراییهای مسدود شده ایران خواهد بود، ابراز امیدواری کرد:
ما کاملا امیدواریم که این تفاهمنامه طی ۶۰ روز آینده به یک توافق بلندمدت تبدیل شود و منجر به صلح در جهان شود.
✍هسته ای و موشکهای بالستیک؟!!
هسته ای هم خط قرمز بود اما حالا از روی میز گذاشتن موشکهای بالستیک هم حرف میزنند!
کسی نیست کامل توضیح دهد؟
اصلا جی دی ونس و ترامپ دروغ میگویند، شهباز شریف که نقش میانجی و داور این مذاکرات را داشته دارد از مذاکرات هسته ای و موشکی در اینمذاکرات حرف میزند.
بدون شک مذاکره بر سر موشکی یعنی "خیانت به ملت ایران" و برای ما قابل باور نیست.
شاید هم میخواهند به مرگ بگیرند که به تب راضی شویم.
یعنی اخبار مذاکرات موشکی را لابلای مذاکرات هسته ای مطرح میکنند که مردم نگران، به هسته ای راضی شوند و کلا خطوط قرمز را به فراموشی بسپارند و قدردانشان هم باشند که فقط هسته ای را معامله کردند نه موشکی.
در هر صورت آقایان لطف کنند با ارائه مستندات مردم را از این سردرگمی دربیاورند.
به هر حال این ادعاها قابل باور نیست.
انتظار داریم حالا که جناب پزشکیان در پاکستان بسر میبرد، همانجا در کنفرانس خبری رسما اعلام کنند که این ادعاها صحت ندارد.
♨️شهباز شریف : مذاکرات شامل دارایی های هسته و موشک های بالستیک و دارایی های مسدود شده ایران خواهد بود/ایسنا
🔹شریف با بیان اینکه این مذاکرات همچنین شامل داراییهای هستهای، موشکهای بالستیک و داراییهای مسدود شده ایران خواهد بود، ابراز امیدواری کرد:
ما کاملا امیدواریم که این تفاهمنامه طی ۶۰ روز آینده به یک توافق بلندمدت تبدیل شود و منجر به صلح در جهان شود.
✍هسته ای و موشکهای بالستیک؟!!
هسته ای هم خط قرمز بود اما حالا از روی میز گذاشتن موشکهای بالستیک هم حرف میزنند!
کسی نیست کامل توضیح دهد؟
اصلا جی دی ونس و ترامپ دروغ میگویند، شهباز شریف که نقش میانجی و داور این مذاکرات را داشته دارد از مذاکرات هسته ای و موشکی در اینمذاکرات حرف میزند.
بدون شک مذاکره بر سر موشکی یعنی "خیانت به ملت ایران" و برای ما قابل باور نیست.
شاید هم میخواهند به مرگ بگیرند که به تب راضی شویم.
یعنی اخبار مذاکرات موشکی را لابلای مذاکرات هسته ای مطرح میکنند که مردم نگران، به هسته ای راضی شوند و کلا خطوط قرمز را به فراموشی بسپارند و قدردانشان هم باشند که فقط هسته ای را معامله کردند نه موشکی.
در هر صورت آقایان لطف کنند با ارائه مستندات مردم را از این سردرگمی دربیاورند.
به هر حال این ادعاها قابل باور نیست.
انتظار داریم حالا که جناب پزشکیان در پاکستان بسر میبرد، همانجا در کنفرانس خبری رسما اعلام کنند که این ادعاها صحت ندارد.
- ۳۳۷
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط