{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش روی پیشونی آدمایی که دارن زیر بار غصه هاشون له می شن

کاش روی پیشونی آدمایی که دارن زیر بار غصه هاشون له می شن یه چیزی نوشته بود تا بقیه کمی مراعاتشون رو می کردن. مثلا نوشته بود؛ این آقا دارد از صدمین جایی که فرم پر کرده و استخدام نشده برمیگردد، این خانم سالهاست بغل نشده ، این آقا را دارند می‌گذارند خانه ی سالمندان ، این خانم مادرش مریضی صعب العلاج دارد، این آقا قول داده تابستون برا پسرش دوچرخه بخرد ولی پول ندارد ، این خانم تا حالا کسی عاشقش نشده ، این آقا خیلی حالش بد است و اگر یقه اش را بگیرید امشب خودش را می کشد ... این آدم شکستنی ست
دیدگاه ها (۴۶)

چند سال دیگه هیچکس ...حسرت های تو رو گردن نمیگیره!حتی اون آد...

دیدی دندونت وقتی سالمه بهش توجه نمی کنی؟اما تا خراب میشه و د...

شیرازو قشنگم 📍کافه برکه آدرسشم ستارخان ، خیابان مصلی نژاد

سناریو وانشات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط