{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای لعنت ای لعععنت

ای لعنت ای لعععنت
دیروز هشت ساعت و سی ودو دقیقه بایکی دعوا کردم هرچی خواست بارم کرد توی راه خونه جواااب تموم فحشاو صوحبتاش یادم اومد
الانه توی یه پی ام واسش ارسالشان خواهم نمود
خخخ
دیدگاه ها (۶)

کی میتونه خودشو کنترل کنههههو نزنه طرف مقابلو شل پل کنهههه

هه هه ههخخخخههه هه

تشکووور استاااادتشکوووووووووووورhttp://www.wisgoon.com/pin/1...

طنظطنظظظتنظ تنظخخخخخخخ

وقتی قلبم تورو انتخاب کرد

همخونه اجباری.. پارت 2."ویو پارک دوین"نفسم بند اومده بود..دس...

ستاره دنباله دار پارت:۱۷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط