ای لعنت ای لعععنت
ای لعنت ای لعععنت
دیروز هشت ساعت و سی ودو دقیقه بایکی دعوا کردم هرچی خواست بارم کرد توی راه خونه جواااب تموم فحشاو صوحبتاش یادم اومد
الانه توی یه پی ام واسش ارسالشان خواهم نمود
خخخ
دیروز هشت ساعت و سی ودو دقیقه بایکی دعوا کردم هرچی خواست بارم کرد توی راه خونه جواااب تموم فحشاو صوحبتاش یادم اومد
الانه توی یه پی ام واسش ارسالشان خواهم نمود
خخخ
- ۱.۱k
- ۰۲ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط