{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۱۳ تیر تولد بهترینم ...🌟🌟

۱۳ تیر تولد بهترینم ...🌟🌟

مرسی که دارمت و مرسی که هستی کنارمون..
تولدت رو بهت تبریک میگم.‌‌..🎂
میدونم زوده ولی تولدت مبارک مهربون ترینم...🎂
امیدارم که همیشه بخندی و هیچ غصه یا غمی پیش روت نباشه کنار نازنین پر قدرت ادامه بده...🎂

خیلی دوستت دارم.. تولدت مبارک بهترینم..🎂
دیدگاه ها (۲)

مبارک باشه مبارک باشه ..🎂مهربون ترین پسر دنیا ...🎂آرزو میکنم...

اسلاید ۱ : خیلی جابه جا شدی دازای سان 🌙اسلاید۲:این که شکی در...

های :) صبحتون بخیر کوچول های من :)❤️❤️

شبتون خوش🌙🌟

My uncle (part 38)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط