کشورهای عربی و آمریکا بیانیه دربارۀ ایران صادر کردند
کشورهای عربی و آمریکا بیانیه دربارۀ ایران صادر کردند
دوبنداز بیانیه:
صلح در منطقه مستلزم مقابله با تهدیدات ایران، از جمله موشکها، پهپادها .
ما با اعمال هرگونه هزینه در تنگه هرمز یا کنترل آن مخالفیم.
💥خفت از این بالاتر مگه میشه که ما را متجاوز اعلام کنند و تنگه رو از ما بگیرند
دوبنداز بیانیه:
صلح در منطقه مستلزم مقابله با تهدیدات ایران، از جمله موشکها، پهپادها .
ما با اعمال هرگونه هزینه در تنگه هرمز یا کنترل آن مخالفیم.
💥خفت از این بالاتر مگه میشه که ما را متجاوز اعلام کنند و تنگه رو از ما بگیرند
- ۶۳
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط