{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم یا باید عاشق باشد ،

آدم یا باید عاشق باشد ،
یا یک رفیق ناب داشته باشد .
پاییز و حال و هوای جانانه اش به کنار ،
اما صدای خش خش برگ ها ،
زیر پای دونفر که باشد ؛
معجزه می کند !
♥ ️
دیدگاه ها (۱)

یک سآعت میبینمت!💎 بیستو سه سآعت بهت فکر میکنم💕 😻

شدیـم مڪمل هممن مسڪن و تُ مورفـین منی〰 ️😻 🖇 💕 ♥ ️⃟💍

پارت ۱۴- *نگهبان ها درست از زیرمان می گذرند*÷هی دازای این پا...

راز همسر داری و حفظ احترام و حرمت در خانواده؟ اگرمی خواهی خو...

سناریو - رومان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط