{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه باید به آینده نگاه کرد...

همیشه باید به آینده نگاه کرد...
نگاه کرد و امید داشت. . .
امید روزای روشن و پر از آرامش...
آرامشی بی انتها ازون همیشگیا...
همیشگیایی که هروز برات تکرار شه...
تکرار انرژی تکرار عشق تکرار آسایش..
دیدگاه ها (۱)

قرمز ، مث خون تو رگهام...

بی انتها...

تنهایی و ماشین و red line...

منمو ماشینام...تنها یاری که هیچوقت تنهام نذاشته و نمیذاره...

𝒻𝒶𝓀ℯ🌞¹³⁹ بچهه هاا لطفا بیاین چنل روبیکامم. تکست و عکس میزا...

مهرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط