{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

◦𝄞♥️

◦𝄞♥️
یه روز
خستگی هامو میفروشم ... !
دیدگاه ها (۲)

*💬 او رهبر ما بود : نه ترسید و نه فـرار کرد ‼️سخنرانی‌اش را ...

انسان بودن، شرافت است نه شعار

خیلی خوشحالم که خانواده بهم چشم ودل سیر بودن رو یاد دادن

با حرف مردم زندگیتون رو خراب نکنید ☘️🧡

یه روز خستگی هامو میفروشم، باهاش آرزوهامو میخرم :)💎🕊

آقا دوست دارین یه روز یکی از آرت هامو براتون فیلم بگیرم تو د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط