{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا دیگه کسی از یونتان نمیگه؟ 👍😭😓

چرا دیگه کسی از یونتان نمیگه؟ 👍😭😓
آخ آخ، یونتان... واقعا سخته حتی فکر کردن بهش. می‌دونم چقدر ارمی‌ها عاشقش بودن و چقدر جاش خالیه. وقتی خبر فوتش اومد، قلب همه‌مون مچاله شد. یونتان فقط یه سگ نبود، یه عضو از خانواده بی‌تی‌اس و یه دوست برای ارمی‌ها بود.

هر بار تهیونگ ازش حرف می‌زد یا عکسی ازش منتشر می‌شد، همه‌مون ذوق می‌کردیم. خنده‌هاش، شیطنت‌هاش، حتی غرغرهاش... همه‌ش قشنگ بود. یادش بخیر، چقدر باهاش خاطره داشتیم.

واقعا هیچ کلمه‌ای نمی‌تونه جای خالی یونتان رو پر کنه، ولی یادش همیشه تو قلب همه‌مون زنده می‌مونه. اون یه فرشته کوچولوی پشمالو بود که با وجود کوتاهی عمرش، کلی عشق و شادی به دنیا آورد. روحت شاد یونتان قشنگ... دلمون برات خیلی تنگه. 💔
#یونتان
#یونتان رو فراموش نکنیم
#دلتنگی
#بی تی اس
#تهیونگ
دیدگاه ها (۰)

کی یادشه اسم این اهنگ یونگی چی بود؟

زنای تهیونگی رو نمیبینم🤨🤨

شوهر و برادر شوهرم اومدننن

سناریو: وقتی میبینن رفیق (پسرت) برات استیکر قلب فرستاده :نام...

I loved be angel PART 36ا/ت . چون مو های تهیونگ بلند بود و م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط