هرروز که بزرگتر میشوم
هرروز که بزرگتر میشوم
بیشتر میفهمم،
اما نمیدانم چرا به حرفهایِ مردم نمیرسم؟؟
آنها میگفتند بزرگتر که بشم
عاقل تر که بشم از دوست داشتنت دست میکشم
اما احمق است کسی که به احساسش پشت کند
و من پیروزِ این میدان بوده ام،هستم،خواهم بود!
#هستی_خانی
بیشتر میفهمم،
اما نمیدانم چرا به حرفهایِ مردم نمیرسم؟؟
آنها میگفتند بزرگتر که بشم
عاقل تر که بشم از دوست داشتنت دست میکشم
اما احمق است کسی که به احساسش پشت کند
و من پیروزِ این میدان بوده ام،هستم،خواهم بود!
#هستی_خانی
- ۵۰۳
- ۱۸ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط