⭕ ️ایاب و ذهاب ۴۰۰ هزار تومانی در فیش حقوقی #مدیران شهردا
⭕ ️ایاب و ذهاب ۴۰۰ هزار تومانی در فیش حقوقی #مدیران شهرداری!!!
«نظری»، عضو شورای اسلامی شهر تهران:
▪ ️اخیرا مطلع شدم که در #فیش_حقوقی برخی مدیران رقمی معادل ۴۰۰ هزار تومان برای ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده است در صورتی که این مدیران با خودروهای سازمانی تردد می کنند.
▪ ️بهتر است این رقم ها حذف شده و فکری به حال معیشت کارکنان زیردستی شود و تقاضا داریم شهردار تهران به این موضوع توجه ویژه کند.
«نظری»، عضو شورای اسلامی شهر تهران:
▪ ️اخیرا مطلع شدم که در #فیش_حقوقی برخی مدیران رقمی معادل ۴۰۰ هزار تومان برای ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده است در صورتی که این مدیران با خودروهای سازمانی تردد می کنند.
▪ ️بهتر است این رقم ها حذف شده و فکری به حال معیشت کارکنان زیردستی شود و تقاضا داریم شهردار تهران به این موضوع توجه ویژه کند.
- ۱.۸k
- ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط