آدم کسی را ڪہ
آدم کسی را ڪہ
بیشتر دوست داشته باشه
زودتر از دستش ناراحت میشه
این حساسیت
ازدوست داشتن بیش از حده
پس درکش کن نه ترکش...
بیشتر دوست داشته باشه
زودتر از دستش ناراحت میشه
این حساسیت
ازدوست داشتن بیش از حده
پس درکش کن نه ترکش...
- ۱.۰k
- ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط