{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشقت زمستانی بلند است

عشقت زمستانی بلند است
و من پالتویی ندارم ...
#یامن_نوبانی
دیدگاه ها (۱)

‏ما را شکست خورده‏ما را با اشک‌هایمان رها کردند ‏و رفتند ‏و ...

این یک جنونِ منطقی ست که می خواهمت هنوز... #افشین_یداللهی

اما همونطور که در سخنرانی‌های قبلی اشاره کردم؛ همه‌تون دیوون...

زردی من از تو ...

سزار آرام برادر من کاری به عشقت ندارم

شبیه منه که۷صبح بلند میشم عصاب ندارم 😅😅😆

بودنت زیباستمثل تابیدنِ آفتاب زمستانیاز پنجره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط