حمید سلیمی چه قشنگ گفته:
حمید سلیمی چه قشنگ گفته:
«تو زیباترین حزن من بودی،عزیزترین زخمم بودی و اینکه با افعال گذشته از تو یاد میکنم،غم انگیز ترین شکل انقراض است که برگزیدهام»
#𝑺𝒆𝒕𝒂𝒓𝒆𝒉✮
«تو زیباترین حزن من بودی،عزیزترین زخمم بودی و اینکه با افعال گذشته از تو یاد میکنم،غم انگیز ترین شکل انقراض است که برگزیدهام»
#𝑺𝒆𝒕𝒂𝒓𝒆𝒉✮
- ۶.۹k
- ۰۸ آبان ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط