{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

{خااااص}خوودممم.

{خااااص}خوودممم.

دسـت هایت را
کم دارم ایـن روزها
بـدون تو
این " مَن "
به دردِ جرزِ لایِ دیوار هم نمیـخورد


کم دارمت جانِ دل
کاش میدانستی
آرامشـم را
میـان دستانِ تو
دقیـقا جایی
بر رویِ قلبت . . .

بگذار
راحت بگویم
دست هایت بهانه اس
آغوشت را میخواهم . . .

ای متولدِ زمسـتانیِ من :)
دی ماهی من...
قربونت برمممم..
نفسممممممممم.....بهترینمممممممممم
دیدگاه ها (۲)

جــــــــــــــدا از تو بـــــودنعــــــــــــــــــذاب مـــ...

بعضے خنده هات انقد گرمن که کل وجودم رو آتیش میزنه؛ پس بخند ت...

☺☺☺

؛/

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط