{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کتاب خوندن حس خوبی داره

کتاب خوندن حس خوبی داره
یه بار به خودت اجازه تجربه همچین حسی رو بده 🥰
دیدگاه ها (۰)

همیشه اماده هر اتفاقی باش و نا امید نشو دوست من

همیشه زیبا برقص و به خودت افتخار کن

من روبه اونایی که همچین حسی رو تجربه نکردم حسودیم میشه.....

متأسفانه یا خوشبختانه کسی رو نداشتم که همچین حسی رو تجربه کن...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط