تکه نانی از کرم بر من عطا کن یا حسین
تکه نانی از کرم بر من عطا کن یا حسین
در نماز ظهر خود من را دعا کن یا حسین
منتظر هستم که شاید کربلاییم کنی
جان زهرا مادرت من را صدا کن یا حسین
خسته ام از رو سیاهی و گرفتاری خود
گوشه ی چشمی به احوال گدا کن یا حسین
خاک پای حاجی ششماهه ات هستم فقط
خاک قلبم را بگیر و کیمیا کن یا حسین
تحت درمان توام دارالشفایت روضه ها
در میان روضه ات من را شفا کن یا حسین
خسته ام از پشت در ماندن تو را جان رباب
اربعین سال بعد من هم سوا کن یا حسین….
در نماز ظهر خود من را دعا کن یا حسین
منتظر هستم که شاید کربلاییم کنی
جان زهرا مادرت من را صدا کن یا حسین
خسته ام از رو سیاهی و گرفتاری خود
گوشه ی چشمی به احوال گدا کن یا حسین
خاک پای حاجی ششماهه ات هستم فقط
خاک قلبم را بگیر و کیمیا کن یا حسین
تحت درمان توام دارالشفایت روضه ها
در میان روضه ات من را شفا کن یا حسین
خسته ام از پشت در ماندن تو را جان رباب
اربعین سال بعد من هم سوا کن یا حسین….
- ۱.۲k
- ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط