ما یه ته ته کیوت و 2 شنبه فک کنم لایو داشتیم که اومده بود
ما یه ته ته کیوت و 2 شنبه فک کنم لایو داشتیم که اومده بود پز ناخون بده بره
🐻 : من سعی کردم ناخونامو مثل هوبی هیونگ کنم .. فکر کنم برای اولین بار و اخرین بار یاشه
من مجبور شدم اینکارو برای فیلم برداری اتجام بدم ..
گفتن سه هفته میمونه پس بله انجامش دادم ..
اومدم پز بدم (
شارژ گوشیم داره تمون میشه پس باید لایوو قط کنم بعدا دوباره میام .. الان میرم بخوابم .
- لایو تموم شد -
و کیم تهیونگ پادشه لایو های کوته
ویورس تهیونگ
آرمی: من عاشق تک تک اعضای بیتیاس هستم و امیدوارم تا یک زندگی خوب و بیهیچ مشکلی داشته باشن💜🥳
تهیونگ: ☺️😉
🐻 : من سعی کردم ناخونامو مثل هوبی هیونگ کنم .. فکر کنم برای اولین بار و اخرین بار یاشه
من مجبور شدم اینکارو برای فیلم برداری اتجام بدم ..
گفتن سه هفته میمونه پس بله انجامش دادم ..
اومدم پز بدم (
شارژ گوشیم داره تمون میشه پس باید لایوو قط کنم بعدا دوباره میام .. الان میرم بخوابم .
- لایو تموم شد -
و کیم تهیونگ پادشه لایو های کوته
ویورس تهیونگ
آرمی: من عاشق تک تک اعضای بیتیاس هستم و امیدوارم تا یک زندگی خوب و بیهیچ مشکلی داشته باشن💜🥳
تهیونگ: ☺️😉
- ۳.۱k
- ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط