لیلة الرغاءب ( شب آرزوها )
لیلة الرغاءب ( شب آرزوها )
3 اردیبهشت
شب جمعه اول ماه رجب را لیلة الرغاءب می گویند در این شب گناهان آمرزیده می شود و هر کس نماز لیلة الرغاءب را بخواند وقتی که شب اول قبر او می شود خداوند ثواب این نماز را به صورت نیکویی با روی گشاده و درخشان و زبان فصیح به سوی او می فرستد که به او می گوید : ای دوست من بر تو بشارت باد که از هر شدت و سختی نجات یافتی.
شخص می گوید تو کیستی ?
به خدا سوگند که من رویی بهتر از روی تو ندیدم و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیدم و بویی بهتر از تو نبوییدم
جواب می دهد :
من ثواب آن نمازم که در لیلة الرغاءب از فلان سال بجا آوردی . امشب پیش تو آمدم تا حق تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و وقتی که روز قیامت در سور دمیده می شود سایه بر سر تو خواهم انداخت .
. پس خوشحال باش .
3 اردیبهشت
شب جمعه اول ماه رجب را لیلة الرغاءب می گویند در این شب گناهان آمرزیده می شود و هر کس نماز لیلة الرغاءب را بخواند وقتی که شب اول قبر او می شود خداوند ثواب این نماز را به صورت نیکویی با روی گشاده و درخشان و زبان فصیح به سوی او می فرستد که به او می گوید : ای دوست من بر تو بشارت باد که از هر شدت و سختی نجات یافتی.
شخص می گوید تو کیستی ?
به خدا سوگند که من رویی بهتر از روی تو ندیدم و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیدم و بویی بهتر از تو نبوییدم
جواب می دهد :
من ثواب آن نمازم که در لیلة الرغاءب از فلان سال بجا آوردی . امشب پیش تو آمدم تا حق تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و وقتی که روز قیامت در سور دمیده می شود سایه بر سر تو خواهم انداخت .
. پس خوشحال باش .
- ۵۲۶
- ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط