آیت الله بهجت:
آیت الله بهجت:
ما باید اهل محاسبه باشیم، هر چند اهل توبه نباشیم، خود محاسبه مطلوب است. اگر بدانیم فلان روز حسینی(ع) و یا یزیدی هستیم،بهتر از این است که اصلا ندانیم یزیدی هستیم یا حسینی. سرانجام ممکن است روزی به خود بیاییم و بخواهیم تدارک کنیم.به فکر خود باشیم، خود را اصلاح کنیم اگر خود را اصلاح نکردیم نمیتوانیم دیگران را اصلاح کنیم.
#بهجت
ما باید اهل محاسبه باشیم، هر چند اهل توبه نباشیم، خود محاسبه مطلوب است. اگر بدانیم فلان روز حسینی(ع) و یا یزیدی هستیم،بهتر از این است که اصلا ندانیم یزیدی هستیم یا حسینی. سرانجام ممکن است روزی به خود بیاییم و بخواهیم تدارک کنیم.به فکر خود باشیم، خود را اصلاح کنیم اگر خود را اصلاح نکردیم نمیتوانیم دیگران را اصلاح کنیم.
#بهجت
- ۱.۱k
- ۱۰ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط